Wij zijn 24/7 bereikbaar voor support. Dagelijks zit een gespecialiseerd Nederlandstalig team van consultants voor u klaar om technische en functionele vragen over HiX te beantwoorden. Daarmee ondersteunen wij de IT-afdeling van uw zorginstelling optimaal.


Supportsite

Voor toegang tot uw supportsite verwijzen wij u graag naar de IT-afdeling van uw zorginstelling.

 

Meer weten?

Neem voor meer informatie contact op met communicatie@chipsoft.be.

 

Wij proberen u altijd snel te helpen, maar het kan voorkomen dat dit iets langer duurt dan u van ons gewend bent. Om ervoor te zorgen dat u zo goed mogelijk geholpen wordt, kunt u zelf alvast een aantal acties ondernemen:

  • Heeft u vragen over inrichting of een probleem, stuur dan altijd de URL van de pagina mee in de supportcall of neem de URL mee in de printscreens.
  • Een supportcall zonder logmeldingen is geen optie. Denk hierbij extra aan het benoemen van de datum en het tijdstip. Stuur de log ook altijd als tekst mee in plaats van een afbeelding van de log.
  • Probeer zoveel mogelijk printscreens aan te leveren van de inrichting.
  • Stuur een duidelijk reproductiescenario mee.
  • Benoem het patiëntnummer. Let op dat u het enkel bij het patiëntnummer houdt in verband met de AVG.