Header

Producten
 
Oplossingen

 

 

EerstelijnszorgEerstelijnszorghttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=21422Eerstelijnszorg
Geestelijke gezondheidszorgGeestelijke gezondheidszorghttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=16268Geestelijke-gezondheidszorg
PrivékliniekenPrivékliniekenhttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=23426Priveklinieken
RevalidatiecentraRevalidatiecentrahttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=22425Revalidatiecentra
WoonzorgcentraWoonzorgcentrahttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=17269Woonzorgcentra
ZiekenhuizenZiekenhuizenhttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=14400Ziekenhuizen

 

 

Raadpleginghttp://www.chipsoft.be/oplossingen/384Raadpleging<div class="ExternalClass2AB2F7FB2A084B5A9F2099DC084EA017"><h2>HiX ondersteunt alle medewerkers en processen op de raadpleging. Het EPD van ChipSoft biedt aan elke behandelaar meteen de relevante gegevens van de patiënt aan, alsook handige tools die de registratiedruk verlagen.</h2><h3>Raadpleging in HiX</h3><p>Op elke raadpleging genieten zorgprofessionals met HiX van gerichte ondersteuning. Ze kunnen onder meer snel patiënten zoeken of inschrijven, het spreekuuroverzicht raadplegen en patiëntbehandelplannen inzien. Dankzij de intelligente ordercommunicatie kan men snel en gestructureerd orders (zoals een labo-aanvraag, radiologieaanvraag of intercollegiaal consult) uitzetten. Ook het inplannen van een afspraak is zeer eenvoudig. </p><h3>Integratie</h3><p>Voor elke patiënt die reeds bekend is in het ziekenhuis beschikken zorgprofessionals op de raadpleging over de eerder vastgelegde gegevens, waaronder de voorgaande klinische registraties. Andersom is alle informatie die op de raadpleging wordt vastgelegd ook meteen beschikbaar voor collega-zorgverleners op andere afdelingen.</p><h3>Dynamische plattegrond</h3><p>HiX kan informatie op de raadpleging visualiseren in dynamische plattegronden (Maps). Op een groot scherm in de wachtkamer kunnen bijvoorbeeld zowel zorgprofessionals als patiënten in één oogopslag zien wie in de wachtkamer zit en hoe lang de wachttijd is. Het gebruik van dynamische maps heeft velerlei voordelen. Doordat bijvoorbeeld baliemedewerkers niet op zoeken hoeven te gaan naar de relevante informatie, kunnen ze efficiënter hun werk doen. </p><h3>Online afspraak maken</h3><p>Patiënten kunnen zich voor hun afspraak aanmelden bij de balie, maar dat kunnen ze ook zelfstandig doen met behulp van de Zelfservicekiosk. Na afloop van het consult kan de patiënt bovendien thuis via het online patiëntenportaal zelf de vervolgafspraak inplannen.</p><h3>Sms met de wachttijd</h3><p>HiX kan de patiënt via sms informeren over eventuele wachttijd. Het verschaffen van deze informatie verkort de wachttijd niet, maar zorgt er wel voor dat patiënten het wachten als minder belastend ervaren. </p><h3>Uw voordelen</h3><div><ul><li><p>Snel de juiste informatie voorhanden</p></li><li><p>Minimale registratiedruk door gerichte ondersteuning</p></li><li><p>Patient empowerment: meer regie voor de patiënt.</p></li></ul></div><h3>Meer weten?</h3><p>Neem voor meer informatie contact op met <a href="mailto:communicatie@chipsoft.be">communicatie@chipsoft.be</a>. </p></div>GP0|#fd8bec47-b6b3-4117-ac39-0a1566d0f0b6;L0|#0fd8bec47-b6b3-4117-ac39-0a1566d0f0b6|Maps;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#1abb78ef-9f22-4dd5-998e-cf4fe1a29304;L0|#01abb78ef-9f22-4dd5-998e-cf4fe1a29304|Apps;GP0|#f8a1be14-14c7-4487-b526-dbbb7564ab9a;L0|#0f8a1be14-14c7-4487-b526-dbbb7564ab9a|Mobile;GP0|#4f0556ff-ba79-414b-85b4-17d71b6d3081;L0|#04f0556ff-ba79-414b-85b4-17d71b6d3081|Standaard content

 Gerelateerde items

Copyright © 2014 - ChipSoft B.V. Alle rechten voorbehouden | ChipSoft