Header

Producten
 
Oplossingen

 

 

EerstelijnszorgEerstelijnszorghttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=21422Eerstelijnszorg
Geestelijke gezondheidszorgGeestelijke gezondheidszorghttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=16268Geestelijke-gezondheidszorg
PrivékliniekenPrivékliniekenhttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=23426Priveklinieken
RevalidatiecentraRevalidatiecentrahttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=22425Revalidatiecentra
WoonzorgcentraWoonzorgcentrahttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=17269Woonzorgcentra
ZiekenhuizenZiekenhuizenhttp://authoring.chipsoft.com/NL/Solutions/Lists/SolutionsMenu/DispForm.aspx?ID=14400Ziekenhuizen

 

 

Zorglogistiekhttp://www.chipsoft.be/oplossingen/397Zorglogistiek<div class="ExternalClassA591E65B0EF244B3AC18AC51247F4987"><h2>​HiX biedt alle tools om de logistieke processen binnen uw zorgorganisatie optimaal te stroomlijnen. Het ondersteunt zorgprofessionals en patiënten op het juiste moment op de juiste manier.</h2><h3>Zorglogistiek binnen HiX</h3><p>Met HiX beschikt u binnen één geïntegreerd systeem over een ultieme combinatie van onder meer ordercommunicatie, zorgpaden, patiëntparticipatie, afsprakenbeheer, beslissingsondersteuning en ‘closed loop-medicatie’. We lichten enkele tools toe.</p><h3>Ordercommunicatie </h3><p>Ordercommunicatie zorgt voor structuur in het behandelproces en maakt de processen transparant. Patiëntgerichte en niet-patiëntgerichte taken (denk aan laboaanvragen, ECG-aanvragen en behandelprotocollen voor de verpleging) zijn eenvoudig aan te maken en te voorzien van een terugkeerpatroon. Dankzij ordercommunicatie weet iedereen op elk moment wat van hem wordt verwacht en is het steeds duidelijk welke acties wel of niet zijn ondernomen.</p><h3>Flexibele zorgpaden</h3><p>Digitale zorgpaden in HiX bieden duidelijkheid, structuur en houvast voor zorgorganisaties en patiënten. Complete zorgtrajecten worden als blauwdruk vastgelegd in de software en veelvoorkomende trajecten zijn ver van tevoren in te plannen. Alle benodigde resources, zoals personeel, kamers, foto's en operaties, zijn in één handeling vast te leggen. Elke behandelaar weet vervolgens wat van hem wordt verwacht en de patiënt weet ruim vooraf wanneer de vervolgstappen plaatsvinden. Verschuift een handeling? Dan verschuiven de vervolgstappen automatisch mee.</p><h3>Patiëntparticipatie</h3><p>Met HiX dragen patiënten bij aan een efficiënte zorglogistiek. Zij kunnen via het online patiëntenportaal zelf vragenlijsten invullen of afspraken inplannen, waardoor resources vrijkomen die voor andere werkzaamheden ingezet kunnen worden. Patiënten ervaren het bovendien als een service om zelf de datum en tijd van hun afspraak te kunnen bepalen.</p><h3>Afsprakenbeheer</h3><p>HiX faciliteert een efficiënte poliklinische én klinische planning binnen zorgorganisaties. Het laat medewerkers eenvoudig en snel enkelvoudige afspraken en combinatieafspraken inplannen, inclusief alle benodigde resources. HiX maakt het bovendien mogelijk om het OK, de opname en de dagbehandeling in één handeling te plannen.</p><h3>Beslissingsondersteuning </h3><p>HiX maakt het mogelijk om zelf ondersteuningsregels in te stellen die zorgverleners helpen bij het zetten van de juiste vervolgstappen in het behandelproces. Alle informatie die binnen het EPD beschikbaar is, zoals dossiergegevens, labuitslagen, medicatie, operatiegegevens en opnamegegevens, kan hiervoor worden ingezet. HiX kan bijvoorbeeld signaleren dat er wordt afgeweken van concrete afspraken over de logistiek met betrekking tot de patiënt om vervolgens een nieuwe vervolgstap voor te stellen. Zo wordt de patiënt op maat bediend en worden onveilige situaties voorkomen. </p><h3>Closed loop-medicatie</h3><p>HiX kan alle processen rondom medicatie in goede banen leiden. Dankzij het closed loop-systeem van ChipSoft wordt alles binnen één gesloten circuit ondersteund: van voorschrijven en accorderen door de apotheker tot uitzetten, voorraadbeheer en de toedieningsregistratie. Daarbij waarschuwt HiX bij dubbelmedicaties, contra-indicaties en interacties en draagt zo bij aan efficiëntere processen. </p><h3>Uw voordelen</h3><div><ul><li><p>Structuur in het behandelproces</p></li><li><p>Processen zijn transparant</p></li><li><p>Patiënten dragen bij aan betere logistiek</p></li><li><p>Snellere instroom en doorstroom</p></li><li><p>Efficiënte poliklinische én klinische planning</p></li></ul></div><h3>Meer weten?</h3><p>Neem voor meer informatie contact op met <a href="mailto:communicatie@chipsoft.be">communicatie@chipsoft.be</a>. </p></div>GP0|#3eacef79-02d0-4c18-a337-9a81495f51b3;L0|#03eacef79-02d0-4c18-a337-9a81495f51b3|Beslissingsondersteuning;GTSet|#22330115-d00b-41a5-a8fa-382778f5d637;GP0|#e228f44f-575c-4ac8-b795-6561c01a785c;L0|#0e228f44f-575c-4ac8-b795-6561c01a785c|Afsprakenbeheer;GP0|#db65aec2-6a90-4267-a20c-e819918cd7bf;L0|#0db65aec2-6a90-4267-a20c-e819918cd7bf|Patiëntenportaal

 Gerelateerde items

Copyright © 2014 - ChipSoft B.V. Alle rechten voorbehouden | ChipSoft